Vildan2334 bizimde vardı hatta hemen hemen 3 ay falan sürdük sağlık ocağına 3 farklı hastaneye gittik en sonunda çok iyi Bi doktor üfürüm dedi neyse EKG çekildi Behçet uza yönlendirdi gittik baktık tertemiz maşallah hiç bisey yok bu aylarda gayet normal deniz suyu kullan burnunu temizle ama rahatlasın ama biseyi yok burun delikleri dar olduğu için her bebekte oluyor çoğunlukla dedi 1 yasina kadar düzelir dedi ve şuan 2 ay geçti üstünden 9 aylık olduk çok şükür biseyi kalmadı hıc bisey te kullanmadım yani ilaç vs kendiliğinden günden güne geçti