Vildan2334 inanın bu ses yüzünden 3 farklı doktora gittik biri uzman biri doç biri Prof ilki hemn laringomalazi dedi ve bize buhar makinası ilaç verdi ventolin eve geldik sonra ilacı iki kere damlattık eşim ya bu ilaç cok ağır bebek daha çok küçük başka doktora gidelim dedi 44 günlük bu arada 2 doktor herşeyini baktı sadece genzi tıkalı dedi eve geldik benzini sürekli temizliyorum baktık gene geçemedi çünkü ses artık beynime işledi çok üzülüyorum biDe sezeryan oldum geceleri bişey olcak diye uyumuyormuşsun en son başka doktora götürdük gaz dedi be ses hala devam ediyo maalesef ve iki doktor laringomalazi değil dedi çünkü o farklı bi ses miş