Vildan2334 bnim bbgimdede var göğsünu sıcak tutmaya çalışıyorum ve bi de sapka takiyorum rahatliyor kac dega doktora götürdüm bnde ama bisey yapımdılar en son gittigim doktor burun damlası verdi rahatladi yavrum isterseniz ilacin ismini verebilirim 2 bucuk ayliktan itibaren kullanıyorum bebegime