Helbest49 26 Aralık da biziz. Bizde de diş yok 🙄. Uyku desen Allaha emanet 🤭. Ha bizim oğlan “Annemin memesi ağzımdan hiç çıkmasın” diyor. Meme de uyuyor. 🙁😴😅. Bizde husursuzluk desen var, hele bi siniri tuttu mu ooo o zaman yandık, hareket desen bereketiyle. Eller ayaklar yerinde durmuyor. Ah küçük bey kendi elini bizim elimizi ya da diş kaşıyıcı vs bırakıp, ayaklarını yemeye çalışıyor. 🤭 Valla durum vaziyet bu bizim.. 🎈🌼