Oğlum da 15 Aralık doğumlu. Diş yerleri bembeyaz oluşmuş kulaklarını çekiyor kaşıyor, göz ovuşturması vardı iyice çoğaldı, salyası oldum olası hep çoktu ama henüz diş yok. Kehribar kolye de almıştım inşallah etkisini gösteriyordur. :) Gündüz uykuları yok denecek kadar az. Uyuyamadığı için de mızırdanıyor sürekli. Gece gazı devam ediyor yine bir türlü bitmedi. 5’e kadar bir şekilde uyuyor. O saatten sonra gazdan, gün aydığı için filan zorla uyutmaya çalışıyorum. Özellikle iki gündür 6 buçuktan sonra uyuyamıyor. İnşallah en yakın zamanda ikimiz de rahatlarız.