Fundakara Helbest49 işte aradığım post 😅 perişanlık uyku düzeni bozuldu gündüz uykusu çok az gece bari güzel uyuyordu şimdi ağlayarak kalkıyor sürekli ve ağzı hep açık eli hep ağzında salyalı iki gün oldu dişi az bişey patladı alttan bi tane bakalım nasıl bir süreç bekliyor bizi ve kucak istiyor sürekli belim koptu artık 😩 15 Aralık doğumu
Serap__ Helbest49 Bize doktor dencol diş jeli yazmıştı kızıma iyi gelmişti bide eğer emzik kullanıyorsa bebeğin 2-3 saat buzdolabında bekletip emziği öyle ver oda çok iyi geliyor soğuk soğuk rahatlatıyor. Gece uykudan ağlayarak uyanır benim kızda suan azı dişler geliyor 1 haftadır gece uykudan sürekli uyaniyor. Diş jeli sürüyorum rahatlıyor uyuyor. Zor kuzum ya diş dönemi bir an önce sorunsuz sıkıntısız bir şekilde çıkarsın inci gibi dişleri olsun inşallah 🥰
Fundakara Serap__ diş jelini günde kaç kez sürüyorsunuz bende de aynısı var bir kere sürüyorum ama az geliyor heralde 🤷🏻♀️
Daphnemom 3 aralık 🌿 1 tane dişimiz var, gündüz uykularımız biraz sıkıntı. Oynamayı gülmeyi çok seviyoruz, ek gıdayı çok seviyoruz amaa bal kabağı-yeşil kabak hiç sevmiyoruz ☺️
tontisbebegim Minikkizimm valla canım hiç olmazdı bizde bi dün verdim ağzının etrafı sivilce gibi böyle alerji gibi şişmişti sivilce tarzı oluşmuştu. Vazelin sürüp uyuttum geçti hemen. Mamadan olacağı hiç aklıma gelmedi akşamına da kendim muzlu muhallebi yaptım yedirdim ne küstü ne yara oldu. Bugün tekrar mama verdim kusma ve yaralar ondan kaynaklı mı diye evet tekrardan yara oldu ve kustu ve bir daha asla. Hipp Markaydı bu arada🌸
Bgmtncr Helbest49 canim altlari cabuk cikti sanki bi sure huzursuzluk oldu ama ustler daha zorluyor altlari cabuk çıkarır bence 1 haftaya falan cikar insallah saglikla bende iste ek gidaya kabak haslamasiyla basladim havuc patates yogurt uc gün kuralina cok uymadim acikcasi gunluk verdim
Oznurckose1 Helbest49 ah kolaylıklar dilerim kuzuya hemencecik çıkarsın😊 11.diş gelecek ama bizimde burnumuzdan getiriyor valla. Daha yeni ateşimiz var durup durup olmadık zamanda ateşleniyorz☹️
Sumeyra87 19 aralik da biz.eller agizda salya desen bolca var.kendi eli yetmiyor benimkinide yakalayip sokmaya calisiyor.ek gidaya hazir sanirim elimizdeki ne varsa cekip agzina sokmaya calisiyor.gunduz uyku duzeni hic yok.gecede bazen iyi gibi(gibi ama😂)bazen aman allahim tarzinda.donme sadece yanlara dogru var.ayagiyla kendini yokluyor gibi bakalim nezaman cesaret edecek dondurmeye.ayaklariyla oynuyor bol bol.bagirmalar gulmeler costu.
Mirelkusveannesi Helbest49 alt dişler 4 buçuk aylıkken çıktı, iki hafta önce üst ön dişlerden biri çıktı, bir haftadır da ön dişlerden diğeri şiş ve yandaki köpek dişleri patladı 😬 onlar patlamaya çabalarken ben de pat diye patlamak üzereyim
Helbest49 Mirelkusveannesi masallah inci gibi disleri olsun insaAllah canim altlar kolay cikti mi huysuzluk ne kadar surdu bizim bayadir huzursuz gorunurde birsey yok sadece beyazlasmis