Helbest49 Eymen14 insaAllah en kisa surede cikar canim nasil olmus tam olarak ben de merak ediyorum acaba nasil olunca patliyor
dubleanne1 Helbest49 valla benim diş etinde şişlik vardı oraya kan oturdu meğersem dişlisi yani belki doğduğundan itibaren rahatsız ediyordu onu tam kestiremiyorum canm
Helbest49 mombeto huzursuzluk ne kadar surdu patlamadan once bir de geceleri uykudan uyanip agliyor muydu
mombeto Helbest49 evet geceleri ağlayarak uyanıyordu ama çok huzursuzluğu olmadı ateş de olmadı biz bi baktık kaşıkla yedirirken ses geldi öyle anladık ama o diş çıktığından beri çok huysuz diğerleri mi geliyor acaba diyorum yoksa 6. Ay atağı mı
Helbest49 Serap__ Cok sagol canim ya masallah prensese valla bu dis bizi perisan etti asiri huzursuz surekli agliyor gece uyaniyor agliyor surekli yuzunu ovsuturyor kulaguni cekiyor alt kisimlari beyaslamis nasil oluyor surec ilk olunca bilemiyorum
Serap__ Helbest49 Bize doktor dencol diş jeli yazmıştı kızıma iyi gelmişti bide eğer emzik kullanıyorsa bebeğin 2-3 saat buzdolabında bekletip emziği öyle ver oda çok iyi geliyor soğuk soğuk rahatlatıyor. Gece uykudan ağlayarak uyanır benim kızda suan azı dişler geliyor 1 haftadır gece uykudan sürekli uyaniyor. Diş jeli sürüyorum rahatlıyor uyuyor. Zor kuzum ya diş dönemi bir an önce sorunsuz sıkıntısız bir şekilde çıkarsın inci gibi dişleri olsun inşallah 🥰
AA201207 Helbest49 7 Aralık doğumlu kızım. Diş henüz yok görünürde ama sürekli eli ağzında yada benim parmağımı ağzına sokmak istiyor. Gece üç beş kere uyanıyor emziriyorum uyuyor tekrar ama doymuyor mu neden bu kadar çok uyanıyor bilmiyorum ek gıdaya da başladık sebze tadimlari bitmek üzere meyveleri daha çok sevecek muhtemelen 😄
tontisbebegim Helbest49 20 Aralık🌸 diş huzursuzluğumuz var sürekli kaşınıyor ve bünyesi kaşık mamaları kabul etmiyor yedirirken ağzının etrafına bulaşıyor diye yara bere içinde kalıyor ve yedikten sonra ağız dolusu kusuyor 😞 Olsun annesi evde yapar🥰 Onun dışında çok şükür maşallahımız var🌸❤️
Minikkizimm tontisbebegim kasik mamalatindan kavanoz mamalarindan mi oluyor bu 😮 bebegimin çenesi yanakları isilik gibi sivilce oluyor doktora götürdüm bisey demedi krem verdi islak mendil kullanma dedi. Krem gecirmiyor kurutmuyor hic islak mendil kullanmayi biraktim su ve pamuk kullaniyorum tam geciyo diyorum yine cıkıyo acaba mamalardan mi bizimde. Kasigin ucuyla verip agzinin cok batmamasına da dikkat ediyorum cok degmiyor
Minikkizimm Helbest49 b bucuk aylık olduk. Daha disimiz hic cikmadı yerinde sertlik bi sislik falan da yok 😊. Kendi etrafinda dönebiliyor ama daha emekleme desteksiz oturma falan da yok sizde durumlar nasil acaba 😊
Hnfedmr Minikkizimm bizimde totoyu kaldırıp dönmüuor hala ya. Aralık 26 doğumlu oğlum. El sürekli ağzında 1ayı geçti sürekli bi kaşıntı salya akıtma falan ama gelen giden yok. Uykusuz geceler var 😂😂
tontisbebegim Minikkizimm valla canım hiç olmazdı bizde bi dün verdim ağzının etrafı sivilce gibi böyle alerji gibi şişmişti sivilce tarzı oluşmuştu. Vazelin sürüp uyuttum geçti hemen. Mamadan olacağı hiç aklıma gelmedi akşamına da kendim muzlu muhallebi yaptım yedirdim ne küstü ne yara oldu. Bugün tekrar mama verdim kusma ve yaralar ondan kaynaklı mı diye evet tekrardan yara oldu ve kustu ve bir daha asla. Hipp Markaydı bu arada🌸
Minikkizimm Helbest49 ewet yatmaktan sıkılıyor farkli oyuncak verince eline en fazla 5 dk oyalanıp bagirmaya basliyor aglamakta yok sadece bagirip duruyor sanki biyerine bisey oluyormus gibi 😀
Arzu_78_78 14 Aralık alt iki dişimiz çıktı huzurluğu biraz hafifledi ama gece sık uyanmalar devam ediyor tadımlara başladık sebzeleri pek sevmedi meyveyi daha çok sevdi gibi 🥰
Mevannesi Bizimde 27 Aralık bugün tam 5 ay 15 günlük dönmeye başladı geri geri kendisi gidebiliyor ayaklarıyla çok hareketli hep ilgi istiyor dişler daha yok görünürde ama hayırlısı 😬 ek gıdaya başladık yavaştan doktor tavsiyesi ile bakalım 💓