Deryadila25 ben kendim çorapla uyumayı sevmediğim için kızıma da hiç giydirmedim. Ayaklarını örtüyordum sadece ama o bi delik bulup çıkarıyordu ayakları 😊 eğer ortam çok soğuk ise de ayaklı tulum (çorap kısmı bol olduğu için). Hangi şehirdesiniz, soğuk mu değil mi bilmiyorum ama bence artık giydirmeyebilirsiniz. Çok rahat uyuyorlar