Deryadila25
Ben giydiriyorum, Edirnede evler hala soğuk. 🥺Geçen gün çorapsız yatırdım sıcak diye, vücudu ayağı öyle bir buz gibiydi ki ağladım üzüntüden, gece sürekli uyanmıştı, soğuk bana öyle geliyordur dedim kendim soğuğu hissetmem çok severim, evham yapıyorum üşümez dedim.😔Kışın da zaten hep 22 derecede tek kat giydirdim, gece 20 derecede tulumla yatırdım, sıcağa hiç alıştırmadım. Sabaha karşı hele çok soğuk oluyor ve üstünü asla örttürmüyor, battaniyeyi örttüğüm an tekmelenmeye başlayıp uyanıyor battaniyeyi açıcam diye. Ben kışın bile askılı pijama giyerim, yazın da şorttan uzun başka bir şeyle hayatta duramam, şuan hala şort giyemiyorum üşüyor bacaklarım giyince, o yüzden hala giydiriyorum çorap bebeğime de, şort giyeceğim kadar sıcak olduğunda çorapsı yatırıcam 🙈🙈😅