Deryadila25 Kızlar havalar iyice ısındı bebeklerinize yatarken corap giydırıyonuznu ben bşrane gıydırıyorum ama sıcakmı olur acaba bide su müslim pikeler var kullanam varmı alıcamda bana cok ince gibi geliyor
Mom626363 Deryadila25 benim oglum ayagiyla oynamayi cok sever corapsiz yatirsam oynamaktan uyuyamaz 😂 müslin örtüler baya ince ama bulundugunuz sehir cok sicaksa artik müsline gecilebilir 🙂
Sevgilimmm Deryadila25 ayağında çorap tutmadığı için külotlu çorap giydiriyorum. Uyku tulumunu bıraktım birkaç gündür ..üzerine bişey ortmuyorum
Browni_61 Deryadila25 Benm oldgm sehir havalnr isinsada ev icleri serin oluyo hala kalin battaniyesini ortuyorm ustunde kazak var üstelik.Corap yerine patikli alt giydiriyorum bitane.Oldgnz yerde havlr veys ev icleri nasl bilmiyrm ama disariya deilde evin sicakligina gore ayarlayin.Gece veya gundz farketmz gundz siz hareket edersnz sicak gelr ortm size bebgnz nekdrlk bilemm ama kuckse sabit durdgu icn ona serin gelebilr.Muslinler ince olur evinize gore siz dha iyi ayarlarsınız tabi.
Oyku123 Deryadila25 corapsiz daha saglikli kan dolaşımı icin . 2.aydan sonra hic corapla yatirmadım uzun pijama giydirip ayaklarini icine sokardım .
Deryadila25 Mom626363 istanbuldayım ama benim ev öyle aşırı sıcak olmuyor o yuzden tereddütte kalmıştım
Gizemhzl Sevgilimmm külotlu corap dolasımını engeller tulum giydirsenşz onuda mı cıkarıyor? Beni mesela 2 saatten sonra kaşındırmaya baslar hemen sıkar cok rahatsız olurum
Mom626363 Deryadila25 asiri sicak degilse yorgani kaldirin normal battaniye örtün terletmiyecek sekilde olanlardan
Deryadila25 Browni_61 bebegim 3 aylık istanbuldayım benim ev normalde serin oluyo o yuzden hala yorganını örtüyorum ama simdi emzirmeye kalktım ben terlemişim acaba bebegimde rahatsız olurmu diye düşündüm
Browni_61 Deryadila25 yorgan ortucek kadrmi serin?Kalin bebek battaniyelerinden varsa sizn o battaniyeyi 2ye katlayip örtebilrsn.Bn Ankaradayin o şekilde yapiyorm.bebegimn ustundede çoraplı tek alt uuzn kol zibn ve kazk oluyo ustunede dedgm battaniyeyi 2ye katlayp ortuyrm terlemiyo
Sevgilimmm Gizemhzl çok bol bir külotlu çorap giydiriyorum. Ayaklı tulum olmuyor büyük bebeklere 16 aylık olcak bebeğim. Havalar iyice ısınınca çıkarırım zaten
Nazliprensesinannesi Deryadila25 ben doğduğundan beri hiç giydirmedim yatarken çorap,2 yaşında ve içine zıbın üstüne mevsimlik pijama giydiriyoruz,gece sabaha karşı serin olabiliyor ve üstünu ortturmez asla 😊
Nazliprensesinannesi Çorap yerine ayaklı tulum giydirin,çorap uykuda rahatsiz eder,kan dolasimini yavaşlatır ayaklarının hem daha çok üşür hemde rahatsız olur
Minik1anne Deryadila25 kızım doğalı 11 ay oldu ama hiç çorapla yatırmadım kan dolaşımını etkiler diye duymuştum😊 müslin pike ince gelir ben daha yorgan kullanıyorum hem kendimize hem kızıma konyada yaşıyoruz bide bizim evimiz ısınmıyor kolay kolay🤗
Pinar_kb Deryadila25 çorabı sadece dışarı çıkarken giydiriyorum ki çoğu zaman dışarda da çıkarıyorum 😊