Martannesi12 merhaba bizde 2-3 gün sonra 3 aylık olucaz yarın rota virüs aşısı olucak 7bucuk kilo civarıdır şuan tahminimce en son 15 gün önce bakmıştık 4kilo doğmuştu. Atak haftasındayız ya o yüzden huysuzluk yapıyor bikaç gündür yada eli sürekli ağzında salyaları çok akıyor dişler zorluyor olabilir yarın göstericez doktora uykuya dalmakta zorlanıyor bu ara. Kucakta gezmeye bayılıyor 😂 oyun halısında vakit geçirmeye başladı iyice yeni bişeyler keşfetmesi çok hoşuma gidiyor günler böyle geçiyor şimdilik hepimize kolay gelsin 😍