Martannesi12 Merhaba canimm.Biz 3 ay 17 günlüğüz eline verdiğim oyuncaklari tutabiliyor,emziğini tutup cekiyor,mamasini getirdigimde anliyor gibi çırpınıyor🙈😊 yüzümü sever gibi yapıyor kısa süreli,göz göze geldiğimizde gülümsüyor ve çok dikkatli izliyor hayran gibi bakişlari var buda beni çok mutlu ediyo🥰yanaklarini sıktığımda bana kahkaha atıyor çıldırıyorum.Bide oyun halisina koydugumda çığlık atip gülüyor oyuncaklarina bise anlatir gibi yapıyor bunu hep yapmiyor ama 😄 ama mesela emzigini vermek istiyorum eline heycanlaniyo ama almiyo küçük diyemi aceba 🤔