Merhaba anneler , sırf muhabbet olsun tanışalım diye yazıyorum . Asla bebeklerin kilosunu boyunu karşılaştırmak değil amacım , önce bunu belirteyim ☺️
Bebekler ne alemde , huzursuzlukları devam ediyor mu ? Benim bebeğim beslenme sıkıntısı yaşıyor bu aralar maalesef , gece uykusu düzenli gibi .
3 kg doğmuştu şu an 6 kg boyu 64 cm . Sizde durumlar nedir ☺️