QueenBeee Mom7676 canım ben doğum yaptığımda arkadaşım çiçek sepetinden bunu göndermişti geceleri kullanıyorum. Gerçekten en güzel hediyeydi diyebilirim. https://www.hizliresim.com/5c2d3re
EsraKerimm Mom7676 oyun halısı alabilirsiniz hani aktiviteli piyanolu olanlar var çocuklar seviyor bence çok güzel bir hediye
Doga_sever Mom7676 ben gorumcemin bebegine 6 adet tulum ve takim , ana kucagi , corap gibi ufak tefek seyler aldim. Birde ceyrek taktik
Tortilla Mom7676 telsız bencede cok guzel hatta kameralk olanlar super uyandımı aglama sesi kafamdanmj gelıyo diye kapı dınlemekten yoruldm kske bırıde bana alsaydı😂
Zeynebinannesi01 Mom7676 oyuncakli oyun halisi 3.ayindan itibren cok dikkatlerini cekiyor bebislerin biraz nefws aliyo annede🎈
Mom7676 Zeynebinannesi01 Evet güzel bişey ama almışlar maalesef 😢 benim oğlum oyun halısını hiç sevmedi ya nedense
EsraKerimm Mom7676 yurutec mama sandalyesi emzik biberon seti veya bebek bakım seti de alabilirsiniz rica ederim:)
ikiogulannesiii Bilgem Mom7676 bebeği yanından ayırmayacaksa telsize ne gerek var ki bizler telsizlemi büyüdük 😁 gerek duyarsa o alir zaten bence telsizi birinden hediye gelecegini düsünmez