Mom7676 bizimde üç ay sonra gelinimiz doğum yapacak,ben bı pijama takımı,bir parfüm,terlik aldım gelimize,birtane pijama takımı büyük yeğenime,bir oyuncak,yenidoğan için çok güzel bı yagmurluk,dış kaşıma oyuncağı,humana süt atrrici çay,abimede bir parfüm aldım güzel bı sepet arıyorum ustunude suslycem tulle çeyrek takicam ustunede yeter diye düşünüyorum.