Mavisinannesi6064 Annesivebebesi Baby me ebebek kendi ürünü müthiş sızma yok dışarı çıkma yok incede bi yapısı var dogdugundan beri kullanıyorum sadece 5 numaraya kadar ancak 🧚
KevserKaan Nevanin_annesi diyorum ya bazen hangi marka olursa olsun tahriş olabiliyo. Hamd olsun bizde herhangi bir sorun olmadı canım 🙆🏻♀️
Sadebiri Yasargiller iki ayrı marka pişik olmuyormu? Benim çocuklarım marka değiştirsem hemen pişik oluyorlardı 😒
Yasargiller Sadebiri deneme yaptım. Molfix aslında kuru tutmuyor. Gündüz sık değişim yaptığım için önemsemedim. Çok fazla pisigi olmuyor çok çok az. Sudocrem toparlıyor. O yüzden gece daha kuru tutan primayi kullanıyorum. Kızım 5 buçuk aylık. ilk aylar premium care kullandım gunduz gece. Ama premium carede bence gündüz ve gece kullanım için fiyat fazlalığı var o yüzden böyle bir çözüm bulduk 😊😂
dogacan Annesivebebesi ilk doğduğunda sleppy almıştım aşırı derece de sızdırma yapıyor tüm kıyafetleri mahvoldu çünkü ilklerde kakaları çok sıvı. Evy babye geçtim daha rahatız şimdi
Minisinannesiii Annesivebebesi evy baby kullaniyorum geçende bi molfix deneyelim dedik ona geçiş yapıcaktım hiç memnun kalmadım küçük geldi sızdırma yaptı
Pelopel Annesivebebesi molfix pure and soft kullandım. Sleepy kullandm. En memnun kaldığım prima premiuö care oldu
Metehan123 Sleepy kullandım aşırı sızdırdı üst değiştirmekten gına gelmişti sonra bim.in bezini kullandım o da çişle dolunca çok ağırlaşıyodu baby turco aldım güzeldi ama bantları bacaklarında iz yaptı şimdi molfix kullanıyorum her şekulde memnunum
Umayinannesi Annesivebebesi sleepy bio natural molfix kadar kalın değil normal sleepy kadar da ince değil ortası ikisinin yani çok ama çok memnunum
mertinannesi_ Annesivebebesi önlem mavi paketi olanı öneririm canım begendım ama beyaz olanı hoşuma gitmedi
Renesmee Molfix kullandım prima premium care kullandım ikisi de sırtına kadar sızdırma yaptı. E Bebek’in kendi markası baby&me ye geçtim memnunum fiyatı da makul 👌🏻