Annesivebebesi Hangi bebek bezini kullanıyorsunuz? Memnun musunuz ? Öneriniz mutlaka alın dediğiniz var mı ?
KevserKaan Annesivebebesi Prima pampers kullanıyorum. Kızım doğmadan şansa diyip stok yaptım hamd olsun herhangi bir sorun çıkmadı çok memnunum. Bazen hangi marka olursa olsun tahriş edebiliyo 🤷🏻♀️☺️
Nevanin_annesi KevserKaan bende almıştım doğduğu gibi onu kullandım bezi bi açtık kıpkırmızı bezin değdiği her yer. Sonra sleepy ve baby me denedim onlar güzeldi. Hic sorun yaşamadım.
Ayazege06 Annesivebebesi Molfix kullanıyorum dogdugundan beri memnunum pisik sızdırma filan yapmadı hiç.
Melankoli Annesivebebesi Prima. Bir sürü değişik bez verdi doktorumuz denemem için. Hiç biri prima gibi değil.
mom6554 Annesivebebesi Paddlers ef-sa-ne.. İki çeşiti var biri normal diğeri pure olanı. İkisinide kullandım aşırı memnunum öncesinde her çeşit bez denedim tek bunu beğendim. Deneme paketi alıp bir şans verin lütfen.
baybbal Prima premium care kullanıyorum çok memnunum üzerinde göstergesi var doluluk oranını gösteriyor
KevserKaan Nevanin_annesi diyorum ya bazen hangi marka olursa olsun tahriş olabiliyo. Hamd olsun bizde herhangi bir sorun olmadı canım 🙆🏻♀️
theAna Annesivebebesi sleppy natural kullandım 6.aya kadar bio naturali merak edip denedim yapısı çok daha iyi olunca ona geçtik. Pişik sorunu olmuyor, taşma sızdırma da yapmadı.