Ben çok denedim prima güzel 👍 ama bu koyu yeşil olan değil diğer neyse sonra sleppy kullandım bayağııı çok memenındum 6 numarası berbat yaaa hep skktı kilot olan sonra minnies aldım memnunum ama bende ki sıkıntı oğlu çok çil yapıyor gece beslenemsi çok çünkü hangisini kullansam sızma oldu yani primada bile bikere A101 kini aldım oda çok güzel di yani bu arada çocuğum hiç pişik olmadı sadece birkere mantar oldu onuda ben anlamadım 😊