sisemu kıskançlık durumunu düşünüyorsanız o çocuğun mizacında varsa, aralarında 10 yaş fark olsa da kıskanır 2 yaş farkda da kıskanır. çevremde 2 durum için de çok fazla örnek var. Benim oğullarımın arasında 22 ay var, hiç kıskanmıyo diyemem ama beklediğimden az kıskanıyor. Bende sizin gibi 2.olunca ilkiyle ilgilenemeyeceğimi düşündüm ama durumlar çok farklı oldu. Çalışan bir anneyim ve 2.de aldığım ücretsiz iznimde büyük oğlumla çok güzel vakit geçirdim. Küçük olanı emzirdim temizledim bıraktım, hep büyükleydim. Yani 2.çocuğun durumu ilk oğlum için avantaj oldu. Yani anlatmak istediğim bu bir matematik değil. Her çocuğun durumu kendine özeldir, düşünerek çözebileceğiniz bir konu değil. Maddi durumlarınızı ayarlayabilirsiniz ama oğlunuzun kıskanıp kıskanmayacağını önceden kestirmek pek mümkün değil. Ama 2 çocuk hiç kolay değil. Biri okula/kreşe gidiyor olursa siz daha az yorulabilir, ilginizi daha dengeli bölüştürebilirsiniz düşüncesindeyim.