İyi geceler herkese oğlum 32 aylık şimdiye kadar hiç aklımdan geçmedi başka bir çocuk, belki daha sonra… Ev bakıyoruz, istediğim duzen olmadan yeni bir maceraya atılmak istemiyodum :) bundan da önemlisi oğluma cok duskunum (hangi anne değil ki diyeceksiniz) bebeğim olmazsa bu yabancı yerde tutunamazdım (başka bir ülkeye gelin geldim)
Ev bulamıyoruz şimdilik belki cok uzun surecek bulmamız aralarinı cok da açmak istemiyorum biraz hesap yaptım bu ay hamile kalırsam, Allah nasip ederse (en iyi ihtimal)… Aralarında 3.5 yaş olacak ve cok ideal gibi geliyo.. arayı bu kadar açanınız oldu mu? Tecrubelerinizi paylaşır mısınız? Oğlumun kıskanmasından cok korkuyorum onu paylaşmaktan da🥺 hazır değilsiniz diyeceksiniz belki de ama ilerisini dusunmek istiyorum.. kisacası oğluma cok cok duskunum onunla o kadar ilgilendim ki ilgim bölünürse kendimi kötü hissedebilirim🥺🥺🥺 cok da zor bir bebeklik, cocukluk gecirdi ve beni cok yordu sağolsun..
Destek olursanız sevinirim …