Anne12345 cok iyi anlıyorum eşinizin durumunu ben annemden ayrıyım keşke bir kiz kardeşim daha olsaydı da anneme destek olsaydi diyorum.. bir gün mutlaka istiyorum ama zamanıni kestiremiyorum. Geç evlenmenin etkileri işte😁 sağolsun annem geldi çok ama sonunda yine yalnız kaldım, esimin de desteği olmasa yığılır kalirdim bi yerde..