Ah annesi üzülme sen anlamıyor değilsin güzel anne o aylarda hemen hemen hepsi öyle tek yapabildiği ağlamak illa önemli bir şeyden ağlamıyordur hafif gaz sancısı olur ağlar, senin koynunda güvende olmak ister ağlar, uykusu gelir ağlar,üşür ağlar, sesten korkar ağlar yani ufacık bir şeye bile ağlayabilir bir kaç aya derdini daha iyi anlarsın üzülme. Sen Allah göstermesin ateşi olmadığı sürece doktor tavsiye etmediği sürece ilaç verme ilk çocukta böyle oluyor sudan çıkmış balığa dönüyoruz zamanla tecrübe edeceksin sağlıkla büyüt inşallah anneli babalı.