Yavrusununannesiii Ağlıyor birden ne yapacağımı bileniyorum emmek istemiyor gazı yok altı da temiz yatırıyorum beşiğine sallıyorum uyumuyor bi süre bi yeri agrısa kucağıma aldığımda da susmaz bende calpol veriyorum az bisey ne yapacağım 😔
mariecurie20 Yavrusununannesiii yanına yatarak uyutmayı deneyin. Biz de aynı sorunları yaşadık yanına yatark uyuyordu
Trilaylay Yavrusununannesiii gereksiz yere çocuğa niye calpol içiriyorsunuz kafanıza göre ilaç vermeyi bırakın
Kbrbydk Yavrusununannesiii canım anladigim kadarıyla minik bebeğin. Calpol vermeni tavsiye etmem bağışıklık kazanırsa eğer ilerde çok çekersin. Ateşi çıkınca düşüremezsin. Başka bir sıkıntısı vardir. En ufak huysuzlukta ne olur ilaca yönelme. Eminim annesi olarak başka yapabileceğin şey vardır mutlaka. Bol bol kucakla masaj yap duş aldır rahatlasin😏
Tugcerylmzkerem Trilaylay az daha abart her anne bebegini senden cok dusunuyor ne diye kadina cikisiyorsun. Herkes biliyor ilaclarin zararli oldugunu normal sekilde vermenizi tavsiye etmem demen yeterli
Fencimam Yavrusununannesiii bebeğinize 38 üzeri ateş olmadığı müddetçe vermemeye çalışın. 3 bucuk aylık bebeğiniz ac değil altı temiz gaz sancısıda yoksa sizinle ten teması kurmak ister kokunuzu almak ister sarılmak ister. Ben o zamanlar da kızımı hep gögsümde uyuturdum beşiğe girmek istemezdi bebeğinizi sadece bez kalıcak şekilde soyun . Sizde boğaz yakası genişş bir tişört giyin bebeğinizi gögsünüze koyun kafasını da tişört yakasından çıkarıp gezdirin oturun uzanın nerde nasıl sakinleşiyor deneyin. Müzik açın kucağınızda dans edin onunla bol bol konuşun gıdıklayın vs.
Yavrusununannesiii Kbrbydk bende hiç istemiyorum ilaç vermeyi ama o ağlayınca da kıyamıyorum ne yapayım 😞
Efy Her ağladığında ilaç verirseniz zarar verirsiniz bebeğinize belki sizi istiyordur kokunuza alışmış olabilir zaten bi sıkıntısı olsa susturamazsınız ilaç vermeyi bırakın
Yavrusununannesiii Efy sürekli vermiyorum tabiki bebeğim 3 aylık böyle 2 kez vermistirim ama herhangi bi hastalığı (ateş) vs olmadan vermek istemiyorum daha da vermem
Mom042 Yavrusununannesiii bi yeribagridigi icin degil seni istedgi icin agliyor dunyaya alismak icin agkiyor. Ve agrisi kesildigi icin degil agri kesici onu uyuttuugu uyusturdugu icin uyuyor verme lutfen bobreklerine yazik yetiskinelre bile agrisi kesici vs gerekmedikce icmeyin dwrler sen ona faydalibdiye dusunsende degil birtek agri aninda faydali ama ne olursa olsun verme sen kendin paoatya cayi ic bol bol sutunden ona gecer
iamthed Bebeğiniz atak döneminde. Bu aralar aşırı huysuz olması çok normal, hepimiz yaşadık/yaşıyoruz. Calpol vermeyi de bi an önce bırakın lütfen. Bebeğin ateşi çıktığında bile huysuzluk vs gibi şikayetleri yoksa vermeyin diyor doktorlar
Pinartrkz İlaç vermeyi bırakın diye ne kadar sert ve çok bilmişçe konuşuyorsunuz o bir anne ve kendini çaresiz hissetmiş vermiş güzel dille söylemek varken bu ne biçim hitaplar doktora bile söylese doktor bu şekilde tepki vermez şu milletin çok bilmişliğine bakın ya 1 kere calpol vermekten vücudu bağışıklık kazanmaz çok uzun süre vermesi lazım bağışıklık kazanması için her şeyi abartmayın her anne kendi bebeğine en iyi şekilde bakar.!
Seymen1905 Pinartrkz ayy vala aradığım yorum ben de oğlum 1 yaşında be duş aldırdıktan sonra yada ne bilim bazen anne hissi virüs falan bulaşmıştır korkusuyla 2 3 haftafa bir veriyorum çünkü daha önce koronaya yakalandık ve onun korkusu var ama insanlar me kadar da anlayışsız
Alphaville Yavrusununannesiii çocuk durmadı diye calpol verilir mi hiç kardeşim? Daha ne atak dönemleri ne diş çıkarmaları olacak, biraz sabır. Zamanla anlayacaksın bebeğinin dilinden. Sakın calpol verme, ateşi belirli dereceye çıkmadan bile önermiyor doktorlar. İlaç en son çare.