Merak etme annesi o bu dünyaya henüz çok yabancı ve hayatta tek güvenli hissettiği yer senin kucağın. O aylarda çoğu bebek atağa giriyor. Kucaktan inmek istemiyorlar. Kucağınıza alın birlikte temkinli bir şekilde uyuyun. Ben çözümü böyle bulmuştum.
Aşıdan sonra bebeğimin ateşi 38.2ye çıkmıştı ve Calpol vermiştim. Doktor onda bile kızdı 38.6 olmadan vermemelisin yoksa bebek bağışıklık kazanamaz dedi. Calpol uyku yapıyor diye her gece bebeğine veren biriyle tanışmıştım. Lütfen dikkat edin. Sabrın sonu selamet güzel günler yakın 🙏🏻