Balinannesii aselinannesi06 bende 1 ay oldu neredeyse yapalı süreç değerlendirmede diyor. Neden acaba ?
miran-2019 aselinannesi06 hesaba yatanların hepsi o şekilde PTT çalışan komşum var hep soruyorlarmış günün yarısı bununsorgulayanlar dedi
aselinannesi06 miran-2019 yaa normal yani öyle gözükmesi o zaman yatan başka bir para yok. Teşekkürler ☺️
aselinannesi06 DominikCumhuriyeti1 nasıl yani 🙄mayıs ayında aldınız öyle yazıyor diye gittiniz tekrar aldınız bende gitmeye çalışıyım bi en iyisi ☺️
DominikCumhuriyeti1 aselinannesi06 aynen cnm bır sor benö eşim sormuştu gidib zaten onun adına çıkmıştı Apalie
aselinannesi06 Zeynepnazinannesi gitmeyi düşünüyorum da anca yarın gidebilirim canım bugün gidemem bebişleri bırakacağım kimse yok 🥴☺️
aselinannesi06 Zeynepnazinannesi ptt müşteri hizmetlerini aradım sordum canım yatan herhangi bir para gözükmüyor 🥴
aselinannesi06 Balinannesii bu sene ilk defa doğum yaptıktan sonra yattı bir kere bir de geçen ay yattı