Prensescik başvuru yapmadılar diye biliyorum ama kendimi söyleyim ben size. Geçen sene martta ilk kızıma doğum yaptım haliyle evde 3 kişiydik 3 kere başvuru yaptım hiç biri çıkmadı bu sene martta yine doğum yaptım 4 kişilik bi aile olduk doğumdan 10 15 gün sonra başvuru yaptım onaylandı