aselinannesi06 İyi akşamlar geçen ayın 5 inde hesabıma 1100 TL yatırmışlardı fakat hala sosyal yardım bilgileri sorgulama da 1100 TL ödemeniz hazırdır diye gözüküyor aynı şekilde olan var mı acaba daha önce başvurduğumda çıkmamıştı onu mu yatırdılar ki 🙄
Zeyy16 aselinannesi06 başıma gelmedi ama hazırdır diyince bnce gidin bakın bir PTT ye derim hiç belli olmaz belki vardır 😅 yani
ikiogulannesiii aselinannesi06 bende kapsam dışı yazıyordu postaneye süt parası almaya gittiğimde elime pandemi parası da verdiler 😊 Ayriyetten eşime de kapsam dışi yaziyordu ona da verdiler biz ikimiz yararlanmış olduk 🤭
aselinannesi06 Zeyy16 ahh gidebilsem keşke gitcem de gidemiyorum iki tane küçük bebeğim var evden bi yere çıkamıyorum 🤦♀️😂
leynanin_pembemantosuu aselinannesi06 ptt şubesini arayıp öğrenebilirsiniz yada bi numara vardı unuttum 177 gibi bişeydi yardımlar için aranıyor ordanda öğrenebilirsiniz önceki yatmayan paralar yatmaz
miran-2019 aselinannesi06 hesaba yatanların hepsi o şekilde PTT çalışan komşum var hep soruyorlarmış günün yarısı bununsorgulayanlar dedi
aselinannesi06 41esra benim ptt kurum ödemelerinde de aynı yazıyordu dün tekrar bugün baktım ödenecek kayıt yoktur yazıyor. Peki size o para geçen ay yatmıştı aldınız öyle yazıyor diye tekrar gidip mi sordunuz
ikiogulannesiii aselinannesi06 evet o da başvuru yapti bana çikmazsa kendine çikarmi diye petshop sahibi kendisi
Zeynepnazinannesi aselinannesi06 bende hesaba yatırdılar ama şimdi sizin postu görünce baktım bende de ödeme hazırdır diyor
aselinannesi06 Zeynepnazinannesi bende de aynı yazıyor anlamadım gidip soramıyorum da bebeklerim küçük olduğu için bırakacağım kimse de yok hergün girip bakıyorum aynı
aselinannesi06 Zeynepnazinannesi ben Nisan ayında ilk defa almıştım hesabıma yatmamıştı gidip kendim almıştım ptt den mayısta hesaba yatırdılar ama anlamadım bir türlü neden hala öyle yazdığını