sutkokusu Bence olur kuzum ya 23 aylıkmış bak kesinlikle inat dönemi var şu an pes etme, bi kaç gün daha sabret en kötü 5 gün daha bence bu tuvalet eğitimini en az 1 hafta denemeden ertelemek vazgeçmek yanlış olur çünkü bırak altına yapsın yere yapsın her seferinde bi dahakine buraya yapmalıyız sen akıllı bi kızsın çişini kakani buraya yapman gerektiğini biliyorsun şimdi öğreniyorsun sadece o yüzden yanlışlıkla yere/üstüne yaptin ama.bir dahaki sefer çişler kakalar tuvaleteee diye bıkmadan usanmadan söyle kuzum. Başka bi postta biri yazmıştı sticker alıp çişini kakani tuvaletine yaptığında bir tane yapistirabilirsin diye teşvik edebilirsin bak 😊 isyan edicek bazen sen sakinliğini koru 1 hafta sonra meyvelerini toplayacaksin ❤ hatta şöyle diyim Google a 18 Ay sonrası baskıcı olmayan tuvalet eğitimi yazıp en üstte çıkan linke tikla hepsini oku hatta 3 4 kere oku, isyan ettikçe oku, aslinda çocuğunun hazır olmama gibi bi durumu yok kullanilmadikca körelen kaslar var. Büyük yüzden erteleme. Sen çocuğuna sadece nereye yapması gerektiğini söyleyip oğreteceksin o kadar, o nasıl.yapmadi gerektiğini doğduğundan beri biliyor zaten. Oku mutlaka dediğimi. ❤