Bnm kızımda pek bi belirti yoktu.25 aylıkken başladık eğitime.1 gün boyunca altına işedi ertesi gün sanki programlanmış gibi öğrenmişti kakada dahil.1 ayı gecti.gündüz cok nadir kacırır altına.ama geceleri ben kaldırmazsam altına yapıyor.2 kere kaldırıyorum.yetiyor.ama kendi söylemiyor ,uyanmıyor gelince onu nasıl çözecegim bilemedim.