Sinemmkuralll Yaaa tam da bu konu üzerine konuşuyorduk ki bildirim geldi oğlum tam 20 aylık oldu bugün kızdığımda anlıyor yat dediğimi anlıyor suyu istediği zaman çekip getiriyor acıkınca mama diyor tuvalet eğitimine nerden nasıl başlamalıyım hiç bilmiyorum yardım lütfennn 🌺🙏🙏🙏
uyus Halimehatun Aynı sorun bizde var artık pes ediyorum🤷♀️Kesinlikle yapmak istemiyor ..büyük tuvalaetinj
uyus Asyakerem Benim kızimda lazımlıga alıştı çişini ..normele gitmek istemiyor .ve gittigim yerde çok puroblem yaşiyoz.nasil normele aliştırcam bilemiyorum artik pes🤷♀️
Asyakerem uyus eğer evinizde normal tuvalet varsa lütfen onada alıştırmaya çalışın gittiğiniz yerlerde problem olmasın zamanla aşıyorlar bu süreci emin olun sonunda sabirla beklerseniz kazanan siz olacaksınız
Balimkizim Asyakerem 17.5 aylik kizim. 3 gun oldu başlayali. Kendi anne baba dışında pek konuşmuyor. Simdlik ben saatleri tutturmaya çalışıyorum. Umuyorum ki çiş kaka demese de bir sekilde alisacak:)
Asyakerem Balimkizim benim oğlumda konuşmuyor ama tutmasını zamanla öğrendi eviniz kirlense bile emin olun temizlenince geçiyor büyük de olsa küçükte olsa öğrenme sürecinde ufak tefek kacirmalar meydana gelecektir ama bu sizin iradenizle bir hafta bile sürmez siz sakin kalin yilmayin emin olun başarı sizden yana olacak 😃
2ogul-annesi HappyKids aaa bu kadar olur resmen happy kids beni takip ediyor 🤭 Bugün lazımlık aldım +18 ay 18 aylık daha ama ben önce görsün tanısn sevsin istedim yavaş ilerlemek istiyorm yaz bitene kadar önü var🤭☺
uyus Asyakerem Teşekkür ederim inşallah sabırla bekliyorum.hamileyim son 3haftam kaldi.bu yüzden galiba biraz acele ediyorum .çabuk ögrensin istiyorum.bu wc sureçi çok yorucu oldu .
Mevakemaleyna HappyKids 16 17 aylikti öğrettim simdi 3.5 yasinda maşallah sübhanallah 3 günde de öğrenmişti yavrum
sutkokusu Mevakemaleyna nasıl başardınız acaba kızım 23 aylık dün başladım ama dün genelde altına kaçırdı gecede dahil ne zaman düzelir bilemedim ya
Pekmeziletahin HappyKids bizde başladık oğlum 3 yaşında 3 günde çişini öğrendi çok şükür ama kaka da korkuyoruz onuda aşıcaz inşallah kakası geldiğini söylüyor altına da yapmıyor kıyamam ama yaparken korkuyor ama bunu da aşıcaz inanıyorum 🥰
uyus Pekmeziletahin Benim kızımda çişini söyluyor .ama büyuk tuvaletini söylemiyor yapmiyor tutmaktan kabız oluyor.
Furug HappyKids 21 ayligiz..cisi nereye yapacagiz dedigimde gidip lazimliga kiyafetlerle oturuyor buraya diyor ama bana hala kucuk geliyor cesaret edip baslayamadim.
ipek39ela Furug aslinda tam da zamanı bence ilgisi de varsa eğer klozet ya da lazimliğa, 20 aylık olucak kizim haftaya, 1 haftadır bezi attık çok rahatmış valla, bence erteleme hiç
Asyakerem uyus bu halde bile uğraşıp emek vermeniz inşallah verimli sonuç alırsınız rabbim kolaylık versin size inşallah alışır annesi seni çok üzmeden
Pekmeziletahin uyus ben duşakabinin içine sokuyorum suyu sever hadi kakanı buraya yap banyo yapıcaz diyorum ağlaya ağlaya yapıyor ben hemen peçeteyle alıyorum lazımlıga koyuyorum 🤦🏼♀️ Bak kaka da buraya yapılır diyorum sonra klozete atıyorum sifon çektiriyorum ona By By yapıyoruz ama tabi yaparken korkuyorum diyor bende elimden geldiğin ce sakin yaklaşıyorum inşallah lazımlıga da yapar bu arada benimde 6 aylık kızım var
Burakmina Tamamen öğrenmesi ne kadar sürüyor mesela bi ay mı iki ay mı ne kadar sürede tamam artık bez kullanmıyoruz diyorsunuz birde gece yatarken bez kullanıyor musunuz
uyus Burakmina Merhaba tamamen ögrenmesi cocuktan cocuga degişiyormuş.benim.kızımı gece bezliyorum .ama cogu geceler yapmiyo bezine .bezlemesem cis yaaprsa uykusu böluncek.uyku puroblemimizde var.o yuzden bezliyorum