Dmlagclu aynı durumdayım. 2,5 yaşında hadi çişini yapalım deyince lazımlığa yada tuvalete yapıyor, onun dışında altına çişini kakasını yaptıktan sonra çiş kaka diyor. Yapmadan önce söylemelisin diye açıklamaya çalışıyorum. Tamam diyor ama yine aynı nasıl çözülecek bilmiyorum