Osmnn_457 canımmm korkma benım bebegımde oyleydı sureklı uyur 7 ayı bıttı hala öyle tanıdıgım cocuk dr u vardı artık hastanedekıler benı tatmın etmıyordu tanıdıgım dr eger çişli bezı doluyorsa kaka sayıysı iyiyse demekki sağlıklı bır bebekkı sureklı uyuyor ben korkma derim içini ferah tut eğer böyleyse tabiki için rahat etsin bşr tahlıl yaptır ama onlarda temızse sıkılma çünkü bende bebekken oyleymısım annem burnunj sıkar dık yıne uyanmazdın dıyor ben kızımın yuzunu ıslatırdım uyansında yesin diye uyanmazdı hala oyle dunde 3,4 saat deliksiz uyur canın sıkılmasın korkma diye yazdım Allah başka dert vermesin 🤗❤️