Osmnn_457 Hanımalar bebeğim sürekli uyuyor diğer postumda yazmıştım ishal kusuyor diye sabahtan beri kaç oldu uyuyor uyuması iyimi
Zehraeymenn Osmnn_457 vücudu sürekli sıvı kaybından takatsız kakmıştır önceki postunuza baktım bence bi özele götürün Kanda enfeksiyona bakmadan İlaç nasıl verilir rota virüsü de kapmış olabilir çok gecmıs olsun 😔
Egehaninannesii Osmnn_457 Kan şekeri düşmüştür benim oğlum sürekli kusuyordu bişey yemiyordu kan şekeri 60 olmuştu 50 olsa bilimci kapanir dedi doktor sürekli uyuyordu gözlerini açamıyordu
Alpitom Osmnn_457 ah yavrum geçmiş olsun su kaybetmiş belli ki ambulans falan çağırsanız bu geceyi evde geçirmeyin serum verilmesi lazım yavruya
Osmnn_457 Zehraeymenn bizde öyle düşünüyoruz sürekli su içiriyorum bebeğimde içiyor istiyor anlıyorum açile götürdük hiç bişey yapmadan gönderdiler tahlil bile yapamdılar
Zehraeymenn Osmnn_457 başka bi yere götür canım yazık çocuğa en azından damardan sıvı takviyesi yapılır
Osmnn_457 Zehraeymenn şuan gitmemiz imkanız çevremizde tanıdğımız yok arabada yok yarın bi şekilde gidiçem korkmaya başladım iyiçe
Zehraeymenn Osmnn_457 korkman için söylemiyorum canım ama bi 112yı ara şekerli suda midesini bulandırır zorla emzirmeye çalış yarına brakma uyuyorsa
Mlkmhrrm Osmnn_457 yorgun halsiz kaldığı için uyuyordur uyku arasında emzirmeye deneyin birde isterseniz geçen hafta bebeğim de 6.hastalık geçirdi zorla emzirdim sürekli uyumak istiyordu
Mlkmhrrm Osmnn_457 o zaman ambulans çağırın sizin için en uygun özel yada devlet hastanesine gidin müdahale etsinler Allah korusun sıvı kaybından dhaa da kötü olmasın bebişiniz
Linosunannesi1 Osmnn_457 sağlık bu ve daha küçük başında bekleyeceğinize ambulans çağırın veya taksi çağırın başında bekleseniz ne olacak allahım esirgesin . Muhakkak bir doktora götürün yarını beklemeden
Osmnn_457 Linosunannesi1 hafta sonu olduğu için açildeki doktorlar hiç bişey yapmıyorlar gittik iğne vurdular gönderdiler iki defa gittim hatta tahlilde yapmıyorlar söylememize rağmen