Osmnn_457 Meltemavi bende kendimi çok kötü hissediyorum midem sızlıyor ıshal olur gibi sançılanıyorum
Osmnn_457 Mlkmhrrm şimdi üçünçü serumu taktılar bebeğim hiç bişey yemiyor kusçğımdan indirinçe ağlıyor durmuyor tek başımayım kimseyi koymadılar çok zorlanıyorum
Mlkmhrrm Osmnn_457 üzülmeyin serum onu toparlar zaten iyileştikten sonra da emmeye yemeye başlayacaktır kucak içinde kangurunuz varsa aslında rahat edersiniz
limonlucizkek Osmnn_457 Allha sifa versin canim.Benim yavrumdada bi ara felaket ishal vardı. Insanin canindan can gidiyor resmen
EsraKerimm Osmnn_457 aaa ciddi misiniz iyi ki götürmüşsünüz nasıl iğne yapıp göndermişler ya basınıza bişey gelseydi 😤
Osmnn_457 Mlkmhrrm kangurumu hastaneye getirmedim şimdi yarı baygın olduğu için sedyenin üstüne koyuyorum kendiliğinden uykuya dalıyor
Osmnn_457 limonlucizkek hemde nasıl dün öğrendim ağlamaktan sesim kısıldı doğduğundan beri ilk defa bu kadar ağır bi hastalık geçirdi
Mevakemaleyna Osmnn_457 değil doktora gotur havale geçirebilir benimki uyuyordu evi temizledim cocuguma bakmaya gittiğimde mosmordu nefes almakta zorlanıyordu
Mommy2b Osmnn_457 kusma ishal ve uyku hepsi bir arada kesinlikle normal değil uyanık tutmaya çalışıp acile götürün bence
Osmnn_457 seyda83 inşallah sizdende allah razı olsun sizlerin sayensizde ayaklandım yoksa geç olabilirdi
Mevakemaleyna Osmnn_457 1 hafta yogun bakimda yattik rota olmuş simdi 3.5 yasinda cok sukur bisey yok
EsraKerimm Osmnn_457 hayır onun belirli bi ayı var çocuk doktorunuz önerir ücretli.benim arkadaşımın kızı 5 defa rota geçirmiş.bence asıyı yaptırın