OgretmenimKukla
Geçen bi posta yazdım daha yeni doğmuş bir bebek emzirme ile ilgili konuşuyolar nerdeyse hepsi en fazla 3 haftalık anne benim ki 28 aylık olacak hepsi yorumlaştı ben tecrübemi anlattım yok dediğin gibi benim yazı havada kaldı 😂 valla yazmıcam zaten sonra da isyan ediyorlar 😁