iki_tospik_annesiii nursocum sende öyle yap balım 💕 ah bilmiyorum yaa bu aralar çok huysuz herşeye ağlıyor herşey onun dediği gbi olsun istiyor anlamış değilim
nursocum iki_tospik_annesiii benliğini farketmiş olabilir canım ☺️ Kolaylıklar diliyorum sana cidden senin yükün daha ağır o iğneler olmasa ah keşke
bir_pasa_annesi iki_tospik_annesiii ya bizde öyle derler hani abartısız kola çerez vs balkon keyfi manasında
iki_tospik_annesiii nursocum olablir cnm 🤷♀️Sağol kuzum evet gerçekten her gün aynı saatte kendime yapıyorum bir sürü ilaç içiyorum
Tatlican iki_tospik_annesiii Bende üşur hasta olur diye gece yaptırıp yatırıyorum . Sadece 2ay sicak hava oluyor burada anca ozaman rahat
Mom987 OgretmenimKukla Ay hadi ya yalnız olmadığıma sevindim sanki istenmiyor gibiyim de zorla araya girer gibi hissediyorum 😂😂
OgretmenimKukla Mom987 Ama genel bir soru oluyor. Tüm bildiklerimi sıralıyorum. Ne bileyim bir beğeni bari yapsalar da yazdığımız zaman boşa gitmiş hissi olmasa 😂 Yok kesinlikle yalnız değilsin. Bence değiliz de yani 😂
iki_tospik_annesiii Mom987 keşke geçerkenten dinlenme şansım olsa 🙏 canavar bi oğlum wae teyzesi 🙄😂 yaaa niye ben aksine böyle şeyleri daha çok severim cnm sen her zmn bana söyleye bilirsin ☺️☺️☺️
Mom356 iki_tospik_annesiii nehir çok zorluyor beni şu an sallamadan uyumaya alıştırıyorum 3 günden beri
Minikbirkalp Oh ne güzel balkonda çay keyfi yapıyorum öğlen ufak çaplı bı kalp krizi geçirdim şuan rahatım 🥴🥴
iki_tospik_annesiii Minikbirkalp bak ben yorum yazmışım sen cevap vermemişsin şimdi ben trip atıyorum sana 😔😔