Simurg tam tersi bebek bu ya 1 yaşına bile değmemiş daha tabi erken uyuyacak. Benim kızım da aylardır 8-8,5 en geç 9da uyur. Uyuturum yani. Bi kere büyüme hormonu salgılanması lazım, öyle 12de 1de uyursa sağlıklı olmaz. Takılmayın söylenenlere, ben o tarz yorumlara direkt “senle o bir mi, bebek o” diyorum 😄 tavsiye ederim☺️