Simurg biz uyutmayalim da desek onlar saati gelince uyuyor tutabilmek imkansız ayrıca bebeğin geç uyumasiyla sabaha kadar deliksiz uyumasinin bı alakası da yok. benim ki de en geç 9 da uyur genel anlamda. Ama kaçta uyursa uyusun yine gece uyanır sabah da aynı saatte son uykusundan uyanir. Bana da erken diyorlar hala daha..
Cahillikten bilmemekten boş konusmaktan başka bir şey değil, çocuklarımız bize göre değil , biz çocuklarımıza göre hareket edebiliriz…