Simurg insanlar gerçekten çok tuhaf benim de kayınvalidem aynı ben bir düzen oturtmaya çalışıyorum onun dediği ‘çocuğu erkenden uyutuyorlar’ gülerek komik falan olduğunu sanıyor. Bir yere gittiğimizde de 7 olmadan kalkıyorum uyku rutinimiz var banyo tulum giyme… insanlar ‘eee bu saatte uyuyunca gece uyanmıyor mu, oynamaya kalkmıyor mu, sabah erken kalkar…. Ay Bi salın şu anneleri 😤😤