Martannesi12 benim 5 aylık bebeğim bende meme+mama gidiyorum ilk similac kullandık bebeğim sevdi gaz yapıyordu ama rahatsız edici değildi şimdi aptamil kullanıyoruz aptamil daha az gaz yapıyor bence ve tadı similac a göre biraz tatsız biz aptamili sevdik yani tavsiye ederim. Bebelac tavsiye etmem sma gereksiz pahalı bence bu üçünden en iyisi aptamil