Merhabalar anneler ,
Oğlum 3 aylık meme+mama gidiyoruz . Başta bebelac kullandık ancak kabızlık nedeniyle aptamile geçtik . Oğlum bebelac seviyordu ancak aptamilde de zorlanmadık , onu da içti . Bu hafta aptamili içmemeye başladı . Tekrar bebelaca geçtik ancak aranızda bu üç mamayı kullanıp bunlardan birinden memnun kalan varsa ve önerisi olan olursa sevinirim .Tabiki mama her bebeğe göre değişir ama ben yine de öneri almak istedim . Bu arada bebeğim doğduğundan beri hatta anne karnından beri beslenme sıkıntsı yaşıyor .