Martannesi12 ben hipp 1 öneriyorum kızım kolik bir bebekti taki hipp mamaya başlayana kadar hala gazlı ama gaz ve kaka problemini buyuk ölçüde çözdü. Eskiden var olan gazi masajsız vs çıkaramazken şuan kendi yapıyor. Aptamil maalesef kabızlık yapıyor. Ayrıca palm olayına gelince de bizim doktorumuz acibadem kozyatagi eda sünnetçi internetten arastirabilirsiniz kadın işinde oldukça başarılı ve inanılmaz ilgili bir doktor. Bize doktorumuz hipp önerdi kendi hastaneleri aptamil ve sma kullandığı halde. Zararlı olan şeylere karşı inanılmaz net bir şekilde hayir der. Ancak bu konuyu asla problem etmedi. Yinede kendi kararınız bebeğinizi en iyi siz tanır en çok siz düşünürsünüz içinizde en ufak bir kuşku varsa elbette ki uzak durun.