Laden ben çok gereksiz buluyorum telefon markasına önem vermek benim için alo desin isimi görsün yeter ha oppo almışım yada iPhone veya başka markalar ne gerek var marka takıntısna o kadar para veriyorsunuz bi süre sonra bozuluyor yada başka bişey oluyo değer mi o kadar para vermeye gidin başka bişey alın o kadar paraya başka şeyler alın kendinize veya çocuğunuza yada evinize