Laden kamerası güzel iPhone 6s ğlıs kullanıyordum düşürünce bunu aldım düşürmeseydim almazdım ama fiyatı bence telefona göre pahalı güzel telefon ama bence bi güzel yanı kamerası ki 7plus varsa almanıza gerek var mı bilemedim 🤷♀️ Üst segment kamera için alıyorsanız pro almalısınız onda kamera cidden çok çok iyi