Bende 11 eşimde 7 vardı, o da yıllardır kullanıyor. Kamera çekimi bariz farklıydı. Yani 11’in yanında ütü gibiydi. 😂 12 aldı sonra. Mesela bence 11le 12 arasında pek fark yok. Telefon modeli eskidikçe güncellemelerle hız ve görüntü kalitesini kasıtlı olarak kötüleştiriyorlar diye okumuştum.