Kızlar birazdan almaya gideceğim ama fiyatına değer mi bu telefon? Iphone olunca değer bana kalırsa ama size de sormak istedim kullanan vardır muhakkak. Şuan 7 plus kullanıyorum. Telefonumdan memnunum hala sıfır gibi ama 5 senedir kullanıyorum kamerası hiç hoşuma gitmiyor artık. Kamerası çok güzel diyorlar 11 için, öyle mi? Ona göre gideceğim almaya🙃