Laden Slmnese 7 plus daha büyük bundan. Ve daha ince. Fakat kaç yıldır kullandığım için donanım çok kötü olmuştu artık. Şarjı dayanmıyordu ve çok kasıyordu. Kamerası da hep önünde perde car gibi flu çekiyordu. Elimde kalacak gibiydi hem onu da elden çıkarmış oldum😊
Laden Buse60 teşekkür ederim ama aldım artık. Bir kez ıphone a alışınca insan başka telefon kullanamıyor nedense. Eski telefonumu da elimden çıkardım yoksa elimde kalacaktı artık çok eskimişti😊
Mommy_Bird Laden evet kesinlikle dikkatli kullanmak gerek hep beyaz tel kullanmaktan sıkıldığım için farklılık olsun istedim inşallah pişman olmam şimdilik çok memnumum bakalım nasip 😇
Laden Mommy_Bird aklıma şey geldi. Nokia nın lumia telefonu vardı. Fellik fellik kırmızı lumia aramıştım. Zor bulmuştum. Telefonunda hayrını görememiştim hala dalga geçerler benimle kırmızı lumia diye😁
Mommy_Bird Laden 😂😂 ya rengi çok güzel ama kılıf alırken sinir oldum geçenlerde şeffaf istemedim diğerleri de rengini göstermedi kamera koruyuculu baktım renkleri uyumsuz oldu 2 saat seçemedim bide orda yaşadım ikinci pişmanlığı bidaha yaşamam inşallah 😂
birkizannesi_ 12 pro max kullanıyorum ve inanılmaz memnunum. 3 aydın daha pil yüzdesi düşmedi şarjı desen ayrı harika.
Bayanironi Laden kamerası muhteşem telefonda muhteşem bir telefon kurdu olarak çok severek kullanıyorum 😍
Laden Mommy_Bird kırmızı alsaydın ya canım kılıfı da. Renklerine özel üretiyorlar zaten harika duruyor😊
Mommy_Bird Laden öyle yaptım canım şeffaf kırmızı gibi i renk aldım cuk oldu ama o ara bi kararsızlık yaşadım sinirlendim 😂
[silindi] Dunyaailm iyi bakarsanız daha çok gidiyor bence ya. Bende senelerdir iPhone kullanıyorum başka telefona elim gitmiyor bence diğerlerinden daha iyi.
SuPerisiiii Laden evet cidden öyle oluyor plus. Çünkü benim eski telefonumuzu an eşim kullanıyor cidden öyle olmuş.. gerçi eşim de çok kötü kullanıyor ben ona bağlamıştım 😬
[silindi] Dunyaailm sende haklısın😄 benim bebiş yeni doğdu şimdiye kadar hep bana özeldi telefon ama sanırım telefonuma bi ortak çıktı😂 telef olma vakti yaklaşıyor demek
Ssumru Laden doğum günü hediyesi olarak dün eşim aldı hemen yorumumu söyleyeyim canım öncelikle 11 in 6 ve 7 fen pek farklı olduğunu söyleyemem ama dediğiniz gibi kamerası çok güzel tek fark kamerası canım kamerası içim alınabilir 😊😊
GeLiNCiKk elcin1496 Portre bölümüne geldikten sonra üstte küçük bir ok var. Ona basınca alttan ayarlıyorsun