Taze-Anne28 kendimden örnek vermek isterim 🤓 6 yaşına kadar emzik emdim. Ne damağımda ne de dişlerimde hiçbir sıkıntı yok. Kızıma da doğumundan beri kullanıyorum istemediğinde kendisi atıyor zaten ağzından. Uykuya geçişlerde, huysuzlandığında vb çokk kurtarıcı oluyor. Hatta daha 1 aylık bile olmamıştı sırf denemek için arada biberonla sütümü de veriyordum. Şu an 3 aylık meme, emzik, biberon hiçbirini reddetmiyor sadece emziği istediğinde alıyor. Tabi benim gibi ana sınıfına başlayana kadar emmesin de kendi kendine bırakmasını beklerim diye düşünüyorum 🙈 yalnız annemin tek bir uyarısı var emziği kendisi çıkarmadıysa eğer ben çıkaracaksam sağdan sola ya da soldan sağa doğru çıkarmalıymışım. Damağına yapışabilirmişim ve direkt çekersem damağına zarar verebilirmişim.