Taze-Anne28 benim kızım 6 buçuk aylık doğduğundan beridir emzik tutuyor birnevi sakinleştirici gibi bişey kızım için illaki bırakacaktır ben şuanda bırdakyırmayı düşünmüyorum ne zamana almak istemezse o zaman bırakırım e tabi baktım yaşı 2 3 oldu zorlada olsa bırakırım ama şunalık emziğiyle çok mutlu