Taze-Anne28 Kızım henüz 1 aylık. Başta emzik versek mi vermesek mi derken verdik ve çok memnunuz. Ama emziğe çok alıştı ve şuan onunla çok güzel uyuyor (sallanarak) yenidoğan olduğu için yapabildiği de pek bir şey yok oyundan durdan anlamıyor. Bir sıkıntı olur mu emziğe bu kadar bağlanmasında. Büyüdükçe daha bilinçleneceği için kullanımı azaltmayı düşünüyorum ama şuan ilk 3 aylık süreçte her istediğinde vermek yanlış mı
Ferisss Taze-Anne28 bende avent in yenidoğan emziğini almıştım hastanede hemen verdik aldı şimdi sadece uykuya dalması için veriyorum kendi kendine uyuyor çok büyük kolaylık memeyi almasında emmesinde bir sorun yoksa mükemmel birşeyyy 🙏🏻🙏🏻❤️❤️
Bebegimm1 Taze-Anne28 uykuya daldiginda yavasca alın eger almazsaniz uykudan uyanip emzik arayabilir alışkanlık olur ilerde
tubao Taze-Anne28 bize hususi doktorumuz tavsiye etmisti. Bebegimde siddetli reflu var. Amerikan pediatri akademisininde onerdigi emzik kullanimidir. Hem ani bebek ölüm sendromunu riskinide düşürdüğü hem de refluyu rahatlattigi icin ben kullaniyorum. Her seyi yonetmeye calismamak lazim bence ona alisir mi vs diye birazda bebek karar vermeli diye düşünüyorum azicik rahat olmak lazim
ftsdmrhn Ben sadece uyurken veryordum ama ona rağmen emzik ağzında olmayınca uyku geçişlerinde uyanmwyw başladı. 1 saat içinde 3 kere kalkıp emzik verdiğim bilirim. Böyle olunca 4. Ayda biraktirdim emziği çünkü düzgün uyumuyordu. Bence sadece uyurken verin ki bıraktırmak isterseniz işiniz biraz daha kolay olsjn
Taze-Anne28 Ferisss kesinlikle katılıyorum. Şuan yenidoğan olduğu için hep uyuyor o yüzden emzik hep ağzında. Yine de başta vermiyorum ayağımda sallıyorum ama bazen resmen onu istiyor
Taze-Anne28 Bebegimm1 çok sağolun. Şimdi dediğiniz gibi yaptım bundan sonra dikkat edicem bu şekilde 😊
surass tubao benim bebeğimde de reflü var ve araştırdığımda emziğin reflüye iyi geldiğini duydum. Sürekli emiyor, sizin bebeğinizde öyle mi
plakayerli tubao ani bebek ölümüyle nasıl bir ilişkisi varmış acaba. Benim daha 2 günlük memeye iyice alışmadan vermeyeyim diyorum
Taze-Anne28 tubao kesinlikle katılıyorum pimpiriklendikçe sakınan göze çöp batıyor. Bir yanım illa ki emziği bırakacak 10 yaşına gelince de emmeyecek sonuçta diyor bir yanımda her şeyi doğru kitabına uygun yapmaya çalışıyor 🤦🏻♀️
Taze-Anne28 Mies valla bence bu durum bizlik değil tamamen bebeklerde bitiyor kimi bebek hemen alıyor kimisi naparsanız tutmuyor. Ben bir şey yapmadım bi deneyelim diye verdik aldı ama böyle rahat olduğunu bilsem heralde her şeyi yapardım 😁
Taze-Anne28 plakayerli araştırın bende duydum youtube da videosu da var uzman bir doktorun doğru yani 👍🏿
Berus Taze-Anne28 sen gene iyisin. Ben doğdunda hastanede yanlışlıkla sussun diye verdim o gündür bizimle. Simidi 4 aylik sadecee uyurken alıyor yada acıkınca
tubao Taze-Anne28 yani evet bende ilk baslarda boyleydim ama bu beni cok yordu. Simdi biraz daha dogal akisa biraktim icim cok huzursuz olursa bu yaptigi seyde onun faydali ne ona bakiyorum faydasi varsa mudahele etmiyorum. Buna yerleri yalamak dahil 😂
2719 Taze-Anne28 ben de veriyorum emzik sadece uyurken alıyo 4 aylık oldu uyuyunca ağzından atıyo artık
geldigelenanne Taze-Anne28 kızım 3 aydan sonra aldı emzik sadece uyurken,15 aylık olduk kendisi atıyor emmiyor. Sanırım çocuktan çocuğa değişiyor. Kimisi müptela oluyor kimisi bırakıyor Gündüz hiç göstermeyin uyanıkken vermeyin bakalım napcak
PortakalliKahve Taze-Anne28 benim oğlum aşırı aşırı emzik sevdalısıydı. 7 aylık diş sorunu yaşıyor. Emzik almıyor ağzına, ısırıp bırakıyor. Yani bırakıyorlar illaki. Siz çok tereddüt ediyorsanız uyuyunca alın